top of page

Retourbeleid

return-policy-ecommerce-1.webp

Retourbeleid 

Jouw tevredenheid is onze prioriteit. Daarom bieden wij de mogelijkheid om elk product binnen 61 dagen na ontvangst te retourneren. We willen dat je met vertrouwen bij ons winkelt, wetende dat we er ook na je aankoop voor je zijn. Om die reden accepteren we alle retouren, omdat we jouw tevredenheid altijd vooropstellen. Dit helpt ons het vertrouwen van onze klanten te behouden. Wees dus eerlijk, dan kunnen we allemaal blijven genieten van deze fijne, soepele voorwaarden.

Voorwaarden voor retour:​

  • Retourzendingen dienen te worden aangemeld via onze klantenservice. (stuur ons een mail met uw bestelnummer, dit is voor een snellere afhandeling) 

  • Retourreden moet altijd vermeld worden, zodat wij onze producten en diensten blijven kunnen verbeteren 

Procedure: (altijd gratis retouneren)

  1. Neem contact op met onze klantenservice om je retourzending aan te melden.

  2. Je ontvangt een retourlabel en verdere instructies.

  3. Verpak het product zorgvuldig en stuur het terug met het retourlabel.

Zodra we je retourzending hebben ontvangen, verwerken we de terugbetaling of omruiling binnen 5 werkdagen.

Geldige redenen voor retourneren

  • Geleverd product is beschadigd (d.w.z. fysiek kapot of gebroken) / defect (bijvoorbeeld, kan niet worden ingeschakeld).

  • Geleverd product is incompleet (d.w.z. ontbrekende items en/of accessoires).

  • Geleverd product is onjuist (d.w.z. verkeerd product/maat/kleur, nepartikel of verlopen).

  • Geleverd product komt niet overeen met de productbeschrijving of afbeelding (d.w.z. product niet zoals geadverteerd).

  • Geleverd product past niet (d.w.z. de maat is ongeschikt).

  • product niet geleverd (buitengewone vertraging )

bottom of page